Szkolenia


Szkolenia to, po psychoterapii i mediacjach, kolejny filar mojej aktywności zawodowej. Umiejętności z obszaru tzw. kompetencji miękkich, które osadzone są na naszej osobowości, nabyte poprzez proces socjalizacji, związane z kulturą w której żyjemy oraz miejscem, z którego pochodzimy, w przeważającej mierze decydują o sposobie postrzegania świata i radzenia sobie z Jego wyzwaniami.

Głęboko wierzę, że kluczowe znaczenie dla jakości życia ma nasza interpretacja rzeczywistości, sposób reagowania na osoby i zdarzenia, a te decydują o postawach wobec świata.


Szkolenia dla Firm I Instytucji

komunikacja

motywacja

praca w zespole

relacje

zarządzanie konfliktem

radzenie sobie ze stresem

autoprezentacja

budowanie celu

zwiększanie efektywności

diagnoza potrzeb

zarządzanie kompetencjami pracowników

rodzina a praca-życiowy balans

psychologia konsumenta i jakości życia

pozytywna psychologia organizacji

Public Relations

budowanie marki/ rebranding


Szkolenia Dla Placówek Oświatowych

przemoc w szkole

funkcjonowanie emocjonalno-społeczne dzieci i młodzieży

adolescenci- biologiczne podłoże zachowania

wypalenie zawodowe wśród nauczycieli

tworzenie zespołów wspierających funkcjonowanie uczniów

komunikacja z rodzicami

interwencja kryzysowa

diagnoza potrzeb i zarządzanie czasem

klasa jako grupa społeczna

nowoczesne narzędzia wspierające rozwój dzieci i młodzieży


Zapraszam także do współpracy w projektowaniu szkoleń “szytych na miarę”. Zapewniam profesjonalną diagnozę potrzeb oraz wspólne budowanie celów szkoleniowych


Szkoła Dla Rodziców

Szkolenie zbudowane z dwóch części, oparte o Skandynawską Szkołę reprezentowaną przez wybitnych specjalistów zajmujących się psychologią rozwojową, takich jak Jespeer Juul czy dr Ben Furman. Fundamentem jest tu silna, świadoma relacja z dzieckiem. Każda część to 10h szkoleniowych, po odbytym szkoleniu wystawiam stosowne zaświadczenie.

Część pierwsza

tematycznie skupia się m.in. wokół psychologii rozwojowej człowieka, zależnych od wieku potrzeb emocjonalno-społecznych, budowania relacji z dzieckiem/nastolatkiem, postępowaniem w sytuacji kryzysu, komunikacją

Część druga-rozszerzona

skierowana do osób, które ukończyły cześć pierwszą, oparta o metody “Kids Skills- dam radę” oraz “Jestem z Ciebie dumny”, wyposaża uczestników w konkretne narzędzia umożliwiające pracę własną z dzieckiem/nastolatkiem nad rozwojem umiejętności niezbędnych w każdym aspekcie funkcjonowania