Szkolenia
Szkolenia to, po psychoterapii i mediacjach, kolejny filar mojej aktywności zawodowej. Umiejętności z obszaru tzw. kompetencji miękkich, które osadzone są na naszej osobowości, nabyte poprzez proces socjalizacji, związane z kulturą w której żyjemy oraz miejscem, z którego pochodzimy, w przeważającej mierze decydują o sposobie postrzegania świata i radzenia sobie z Jego wyzwaniami.
Głęboko wierzę, że kluczowe znaczenie dla jakości życia ma nasza interpretacja rzeczywistości, sposób reagowania na osoby i zdarzenia, a te decydują o postawach wobec świata.
Szkolenia dla Firm I Instytucji
komunikacja
motywacja
praca w zespole
relacje
zarządzanie konfliktem
radzenie sobie ze stresem
autoprezentacja
budowanie celu
zwiększanie efektywności
diagnoza potrzeb
zarządzanie kompetencjami pracowników
rodzina a praca-życiowy balans
psychologia konsumenta i jakości życia
pozytywna psychologia organizacji
Public Relations
budowanie marki/ rebranding
Szkolenia Dla Placówek Oświatowych
przemoc w szkole
funkcjonowanie emocjonalno-społeczne dzieci i młodzieży
adolescenci- biologiczne podłoże zachowania
wypalenie zawodowe wśród nauczycieli
tworzenie zespołów wspierających funkcjonowanie uczniów
komunikacja z rodzicami
interwencja kryzysowa
diagnoza potrzeb i zarządzanie czasem
klasa jako grupa społeczna
nowoczesne narzędzia wspierające rozwój dzieci i młodzieży
Zapraszam także do współpracy w projektowaniu szkoleń “szytych na miarę”. Zapewniam profesjonalną diagnozę potrzeb oraz wspólne budowanie celów szkoleniowych
Szkoła Dla Rodziców
Szkolenie zbudowane z dwóch części, oparte o Skandynawską Szkołę reprezentowaną przez wybitnych specjalistów zajmujących się psychologią rozwojową, takich jak Jespeer Juul czy dr Ben Furman. Fundamentem jest tu silna, świadoma relacja z dzieckiem. Każda część to 10h szkoleniowych, po odbytym szkoleniu wystawiam stosowne zaświadczenie.
Część pierwsza
tematycznie skupia się m.in. wokół psychologii rozwojowej człowieka, zależnych od wieku potrzeb emocjonalno-społecznych, budowania relacji z dzieckiem/nastolatkiem, postępowaniem w sytuacji kryzysu, komunikacją
Część druga-rozszerzona
skierowana do osób, które ukończyły cześć pierwszą, oparta o metody “Kids Skills- dam radę” oraz “Jestem z Ciebie dumny”, wyposaża uczestników w konkretne narzędzia umożliwiające pracę własną z dzieckiem/nastolatkiem nad rozwojem umiejętności niezbędnych w każdym aspekcie funkcjonowania